FD Persoonlijk Feestspecial

Inhoud magazine

De FD Persoonlijk Feestspecial is een thema editie die geheel in het teken staat van de feestdagen. Feestmaand december wordt anders dan anders. Maar voor alles wat we doen geldt: kwaliteit boven kwantiteit. FD Persoonlijk pakt uit met mooie feestkleding, écht goede champagne, bijzondere gerechten én mooie cadeaus.

Het magazine verschijnt samen met Het Financieele Dagblad op zaterdag 21 november en bereikt de lezer in zijn persoonlijke omgeving. Deadline voor aanleveren advertentiemateriaal is 9 november.

Achter de schermen bij een champagnehuis

Alles over de wijngaarden, het productieproces (fermentatie, blenden), de tankruimte en het labelen.

Boek een artiest

Hoe kun je een gerenommeerde artiest/zanger/pianist boeken voor een privéfeestje?

Interviews

Hoe brengt men de feestdagen door? Interviews met diverse personen uit het bedrijfsleven.

Cadeaus

Cadeaus die je op bijzondere wijze kunt laten bezorgen.

Bordspellen

Bordspellen zijn hot. We laten een selectie van de leukste zien.

1,5 meter tijdens de feestdagen

Hoe houd en maak je het gezellig op 1,5 meter? Ideeën en praktische tips.

Boeken

Boekentips van de FD-redactie.

CONTACT

DE KRACHT VAN FD PERSOONLIJK

Koopkrachtig

Een selectiviteit van 330 binnen het bruto huishoudinkomen van minimaal € 87.100,- per jaar.

Welvarende lezers

Lezers behoren bovengemiddeld tot de hogere welstandsklasse W1 (sel: 230) en sociale klasse A (sel: 253).

Opleiding

Het opleidingsniveau van de lezers is hoog: een selectiviteit van 266 bij het opleidingsniveau HBO+.

Umfeld

Het merk FD Persoonlijk heeft een high end positionering en ademt Luxury en Lifestyle.

Lezersprofiel

FD Persoonlijk bereikt een exclusieve doelgroep: de ondernemende mens die financieel vrij is om haar wensen te realiseren en het merk als een bron van inspiratie ziet.

Luxe artikelen

FD Persoonlijk lezers besteden meer geld dan de omgeving aan luxe artikelen (sel: 150).

Wonen en interieur

FD Persoonlijk lezers zijn zeer geïnteresseerd in woonideeën. Interieuradviezen modern: een selectiviteit van 126. Klassieke interieuradviezen: een selectiviteit van 138.

Interesses

FD Persoonlijk lezers zijn geïnteresseerd in kunst (sel: 159) en planten, bloemen en tuinieren (sel: 108).

De goede dingen van het leven

De lezers van FD Persoonlijk zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in mode, cosmetica en persoonlijke verzorging (sel: 113) en sieraden, horloges en accessoires (sel: 162).

Interesse?

Graag gaan we met je in gesprek om te kijken wat de FD Persoonlijk Feestspecial voor jouw merk kan betekenen. Neem gerust contact met ons op!

CONTACT