Bel 06 – 839 91 736 en word partner van BNR Zakendoen

Hét dagelijkse zakelijke nieuwsprogramma van de Nederlandse radio

BNR Zakendoen wordt gepresenteerd door Thomas van Zijl met elke dag een andere vrouwelijke co-host. De top van het bedrijfsleven is graag te gast tijdens een uitzending. Elke werkdag schuiven er meerdere professionals uit het bedrijfsleven, de wetenschap of de financiële journalistiek (zoals Kees de Kort) aan die meedenken over de actualiteit. Het programma inspireert en geeft een kennisvoorsprong. BNR Zakendoen is direct na de uitzending terug te luisteren via BNR.nl, via de BNR-app of als podcast via alle podcastplatformen zoals Spotify en Itunes. Het programma wordt elke werkdag live uitgezonden van 12:00-14:00 uur.

Er luisteren per week gemiddeld circa 180.000 mensen via radio en nog eens circa 7.000 via podcast naar BNR Zakendoen.

Partner worden van BNR Zakendoen? Bel met James via 06 – 839 91 736  of neem contact op via onderstaand formulier voor een voorstel op maat.

BEL 06 – 839 91 736 OF KLIK HIER VOOR CONTACT

De Kracht van BNR Zakendoen

Umfeld

Hét zakelijke nieuwsprogramma van de Nederlandse radio. Journalistiek onafhankelijk, waardoor de top van het bedrijfsleven graag te gast is. Regelmatig strijkt de mobiele BNR-studio neer voor een uitzending vanaf een prominente zakenlocatie voor ondernemend Nederland.

Ondernemers en ondernemende mensen

Uniek bereik onder zakelijke beslissers, professionals en welstandigen. Zij stemmen af op BNR Zakendoen om snel bijgepraat te worden over het economisch nieuws, inspiratie op te doen en (management)tips mee te krijgen voor hun carrière.

Actualiteit

Het is een journalistiek onafhankelijk programma en continu uit op nieuws. Het programma inspireert en geeft luisteraars een kennisvoorsprong.

Partner worden

Jouw merk verbinden aan dit toonaangevende zakelijke nieuwsprogramma? Het programma wordt elke werkdag uitgezonden. Je verbindt je door middel van merknaam, pay-off en logo aan het programma en de daarbij behorende multimediale omnlijtsingscampagne. Dit betekent dat je in alle promotionele uitingen zicht- of hoorbaar bent. Daarnaast staat het vrij om eigen (commerciële) content te plaatsen op de online programmapagina van het programma. Bovendien kun je de podcasts (her)gebruiken voor eigen doeleinden, mits met juiste bronvermelding. De uitzending wordt ook gepromoot op het Twitteraccount @BNRzaken.

Kennissessie met de BNR redactie

BNR Nieuwsradio heeft een onafhankelijke journalistieke redactie. De redactionele invulling gebeurt op onafhankelijke wijze door de redacteuren. Dat is de kracht van de merken en de waarde van de context waarbinnen je als partner de boodschap betrouwbaar kunt etaleren.
Speciaal en exclusief voor de partners van BNR, organiseert de redactie zogenaamde kennissessies. Tijdens deze sessies (minimaal 1 x voorafgaand aan de samenwerking en 1 keer tussentijds) gaan partner en redactie in gesprek en kun je (op inhoud) suggesties doen voor gasten, thema’s en invalshoeken. Niet alleen de redactie van BNR Zakendoen, maar ook de redactie van de nieuwsprogramma’s en special interestprogramma’s van BNR worden hiervoor uitgenodigd.

Omlijstingscampagne

Promotieschema per week:

BNR Nieuwsradio:
30 promo’s van 30 sec., aankondiging programma met naamsvermelding partner(s), tijdvak ma–vrij 06:00-20:00uur (6 per dag), incl. spotproductie.
10 tag-ons van 10 sec., eigen boodschap sponsor, tijdvak ma-vr 06:00-20:00u (2 p.d.), incl. spotproductie.
6 audioboards per uitzending, aankondiging programma met naamsvermelding partner; “mede mogelijk gemaakt door…”.

Het Financieele Dagblad:
5 aankondigings-advertenties van 96 x 108 mm in Het Financieele Dagblad op de dag van uitzending, aankondiging programma met logovermelding partner(s).

Online:
Diverse mogelijkheden op de programma-pagina, display advertising en plaatsen van content. Maatwerk in overleg.

Locatie:
4 keer per jaar de mogelijkheid een (eigen) locatie aan te wijzen voor de uitzending (mits technisch mogelijk)

Uitzending op locatie:
Exposure op locatie tijdens de live uitzending.

Podcast:
Verspreiding audio van de uitzendingen via BNR app, BNR.nl, iTunes en Spotify. Inclusief audioboard met naamsvermelding partner; “mede mogelijk gemaakt door…”.

Meten is weten

Als partner van BNR Zakendoen, kun je tegen een gereduceerde prijs ( € 3.500,- ) deelnemen aan een Sponsormonitor van onafhankelijk marktonderzoekbureau DvJ Insights, zodat je precies kunt volgen wat de impact en het effect van deze partnership is op de naam-, merk- en propositiebekendheid. Je krijgt dan een 0 en een 1-meting-rapportage.

Partner worden van BNR Zakendoen kan al vanaf € 125.000,-  inclusief media, productie van alle media, project management, hergebruik content, 1 kennissessie en 2 locatie uitzendingen.

Bel met James voor een voorstel op maat via 06 – 839 91 736 of vul het contactformulier in!

BEL 06 – 839 91 736 OF KLIK HIER VOOR CONTACT

Beluister een uitzending van BNR Zakendoen